ฐานข้อมูลด้านแพทยศาสตรศึกษาไทย (Thai Medical Education Database: TMED) โดยความร่วมมือของสำนักงานบริหารโครงการร่วมผลิตแพทย์เพิ่มเพื่อชาวชนบท (สบพช.) และคณะแพทยศาสตร์ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์

Association for Medical Education in Europe (AMEE)

ALL2017201620152014201320122011201020092008200720062005200420032002

ค้นพบข้อมูลทั้งหมด 22 รายการ

Association for Medical Education in Europe (AMEE)
What happens after a graduate evaluation?

ผู้แต่ง : P Supasai, S Lermanuworarat, T Asawavichienjinda, Y Tongpenyai, P Ambua, Pthanomsingh and T Himman-ngan
หน่วยงาน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
The integration of dental medicine in family medicine curriculum: The Buddhachinaraj Hospital School of Medicine, Naraesuan University model

ผู้แต่ง : Wallop Jansawang and Yongyos Jariya
หน่วยงาน : Naresuan University
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Teaching techniques of communication skills in pediatric practice for junior medical student

ผู้แต่ง : Priyasuda Hetrakul, Amornsri Chunharas and Boonmee Sathapatayavongs
หน่วยงาน : Ramathibodi Hospital, Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Teaching techniques of communication skills in pediatric practice for junior medical student

ผู้แต่ง : Priyasuda Hetrakul, Amornsri Chunharas and Boonmee Sathapatayavongs
หน่วยงาน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Support for the second year medical student with neuroanatomy difficulties

ผู้แต่ง : P Boonruangsri, N Kunatippapong, W Mothong and A Srikoolwong
หน่วยงาน : Khon Kaen University
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Students' opinions on intrduction to clinical course in Buddhachinaraj Hospital, School of Medicine

ผู้แต่ง : P Rojnsanga, S Pannarunothai and Y Jariya
หน่วยงาน : Buddhachinaraj Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Sports Medicine education for medical students

ผู้แต่ง : S Lim and Y Jariya
หน่วยงาน : Buddhachinaraj Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Psychometric evaluation of moral competence scale in nursing practice among nursing students

ผู้แต่ง : Pantip Jormsri and Acharaporn Sripusanapan
หน่วยงาน : Chiang Mai University
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Physical fitness of medical students during study in family and community medicine, 2003-2005

ผู้แต่ง : Teerasak Laksananun
หน่วยงาน : Sawanpracharak Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Learning skill assessment for student selection at Medical Education Center, Hatyai Hospital, Thailand

ผู้แต่ง : Saoda Yudthasompop, ฺBoonyarat Warachit and Pairoj Boonluksiri
หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Learning ophthalmology by game playing

ผู้แต่ง : A Nitiapinyasakul, N Nitiapinyasakul and P Ambua
หน่วยงาน : Maharat Nakhon Ratchasima Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Knowledge, and practice of and attitude to informed patient consent among doctors and medical student in Chantaburi Province

ผู้แต่ง : K Sawasdichai, S Kaewtrakarnwong, P Teerakitpisal, R Kitjarak, W Prasongthum, J Pattanapanit and
หน่วยงาน : Prapokklao Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
How can we choose students from rural areas?

ผู้แต่ง : Boonyarat Warachit, Pairoj Boonluksiri, Saoda Yusdthasompop and Prapa Ratanachai
หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Health-related quality of life of the last year medical student: comparison between community-base and university hospitals

ผู้แต่ง : K Sriruksa, W Chandrakachorn and D Konsriyattra
หน่วยงาน : Khon Kean Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Competency of doctors at the District Hospitals under the project of increasing rural doctors in Thailand

ผู้แต่ง : Sirijitt Vasanawathana and Noimay Mungkorn
หน่วยงาน : Khon Kaen Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Can rubric scoring be used as formative assessment? Student opinion, Naresuan University, Thailand 2005

ผู้แต่ง : N Suchat
หน่วยงาน : Naresuan University
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Attitudes towards psychiatry: what do medical students perceive?

ผู้แต่ง : Boonprom Chetratanont and Anupong Suthamnirand
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Attitudes of teachers before their introduction to an outcome-based curriculum

ผู้แต่ง : Bussaya Sujitranooch, Usa Siriboonrit and Anupong Suthamnirand
หน่วยงาน : Chonburi Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Assessment of the oral examination in an Anesthesia residency training program

ผู้แต่ง : P Pukrittayakamee and J Wacharasin
หน่วยงาน : Mahidol University
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
Academic achievement of medical students with low matriculation score

ผู้แต่ง : S Thepmalee and Y Jariya
หน่วยงาน : Buddhachinaraj Hospital
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
A new student selection method, successful or not?

ผู้แต่ง : Araya Khimook and Boonyarat Warachit
หน่วยงาน : Hatyai Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005
A graduate visiting project and focus group interviews: what did we learn from trips?

ผู้แต่ง : P Supasai, Y Tongpenyai, P Ambua, P Thanomsingh and T Himman-ngan
หน่วยงาน : Maharat Nakhon Ratchasima Medical Education Center
ปีที่นำเสนอ : 2005
2005